wtorek, 29 stycznia 2013

Styl , ubrania w wzorze GALAXY

Hej 



Dzisiaj post nie typowy ponieważ będzie mowa o wzorze GALAXY , podobają mi się te wzory nie tylko dlatego że są modne .. Ale są fajne i można z nimi zrobić ładne stylizacje które wam pokarzę ;) aha i jeszcze jedno jestem znowu tutaj na blogu ;) wcześniej występowałam pod nickiem ``xDD"  ;) zmieniłam styl pisania na blogu i będę dodawała moje zdjęcia ;D no i może filmiki ;) ale dosyć już o mnie .



sukienka w stylu galaxy ;)




tutaj jest stylizacja w której zostały dodane spodnie .. No może nawet nie widać że mają wzór  galaxy, ale mają tylko są jasne ;)


tutaj mamy bardzo ładne i stylowe glany też w wzorze galaxy ;)

*********************************************************************************

rzeczy w stylu galaxy można kupić praktycznie w wszystkich sklepach odzieżowych ;)) macie może jakieś ubrania w stylu galaxy ? Skomentujcie ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz