sobota, 23 lutego 2013

Full Capy

Hej ! Przepraszam, nie było notki wcześniej ale niestety nie miałam mozliwości jej napisanie. Ale widze, że wiernie na nią czekaliście : )

Więc dzis mam dla Was Full cap'y. Ostatnio jak pewnie zauważyliscie stały sie bardzo popularne. Według mnie są spoko, ale na pewno nie dałabym 100 zł za czapkę z daszkiem. Ale jeżli ktoś długoooo na nią zbierał to niech się cieszy i ma. Niektóre są super i chciałabym mieć ale to tylko moda ! Przyjdzie i odejdzie : )
Oto parę
 przykładów 
:
Ps. KOCHAM TEGO Z CHICAGO BYULLS.
ps2. Mam granatowego z LA

4 komentarze:

  1. To chcesz kurwa kupic czy nie bo nie rozumiem kurwa twojej logiki ...... Pewnie masz same 6 -,-
    Logiki to tu raczej nie ma -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdole co to ma byc nie dziwie sie ze komentarzy nie ma bo zatwierdzasz tylko e dobre a zadnych nie ma
    !_!
    #kurwa .... Lol

    OdpowiedzUsuń