czwartek, 9 maja 2013

Pożegnanie :c

Jedna z osób prowadzących tego bloga nie będzie już z nami aż do wakacji.Jest mi bardzo przykro z tego powodu bo kiedy ja nie mogłam nic wstawiać z  braku czasu ona ciężko pracowała wrzucając bardzo dużo interesujących postów c: Dziękuję ci jeżeli to czytasz zaopiekuje się blogiem do twojego powrotu postaram się znaleść czas i co najmniej raz w tygodniu zajść tu.Życzę ci abyś przez ten czas zdobyła na tyle dużo wiedzy  żebyś nie musiała nas nigdy opuszczać ponieważ ja nigdy nie zrobie tak dobrych postów co ty Powodzienia :* A wy nie musicie się martwić bo będę szukać ciekawych, pomocnych i modnych tematów c:

1 komentarz:

  1. Hej , dawno mnie tu nie było na chwile weszłam puki czas , mało co mi zostało do wakacji i na pewno wrócę , mam już mnóstwo pomysłów

    OdpowiedzUsuń